daisy path

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

Emo..

LAtely agak emo sikit. tak tau la kenapa.. tak boleh silap sikit mesti nak sentap lebih2. Tapi nak buat cam mana kan.. unpredictable. orang salah cakap pun nak sentap jugak. walhal sebelum ni tak pernah pulak ambik pot. bukan kata korang je tak paham. aku pun tak paham.

Boleh la kalau nak cakap aku ni sekarang dalam keadaan super sensitive. memacam perasaan & prasangka pulak yang muncul. cube membandingkan itu dan ini. semua tu buat aku makin emo. seolah macam ada 1 kuasa yang sedang mengawal otak untuk lebih berperasaan -ve seterusnye kaciwa sendiri.



kadang2 tu rasa lonely je... walaupun ade orang  berkeliaran kiri dan kanan sambil membebel2. kadang-kadang tu terfikir mcm useless pulak. sampai pernah gak terfikir kalau la tetibe jadi kaya. nak duk jauh2 dari orang lain & jangan pedulikan mereka. macam seronok je idea tu, sekali homesick...  Actually stress macam ni yang malas nak layan tapi terpaksa layan jugak ni.

manusia ni macam-macam hal ye. kadang baik kadang down jugak. susah nak di jangka. sometime merapu & mengarut ni pun boleh menghilangkan stress jugak. kira penawar la. aku rasa better dari mengamuk. rasa macam ade je orang yang setia dengar luahan hati kita tu kan. at the end semua ok balik... emo pun kurang atau mungkin hilang terus. macam aku sekarang ni.. fuh lega sikit.. tak la rasa memendam perasaan sangat.

No comments:

Post a Comment